نمایش منو و دسته بندی
بستن

کفش ساقدار مردانه Black ecco

Black ecco men s ankle boots

قیمت محصول

279,000 تومان
33 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

کفش ساقدار مردانه Black ecco

طراحی اسپرت و زیبا

با کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر

سبک و راحت

سایزبندی 41 الی 44


قیمت : 279000 تومان



کفش بخش مهمی از استایل آقایان است. به‌خصوص زمانی که یک استایل رسمی را برای یک قرار کاری مهم یا یک مراسم خانوادگی خاص انتخاب کرده‌اید مهم است کفشی که می‌پوشید کاملاً مناسب باشد. به‌علاوه فراموش نکنید هماهنگی بین کفش رسمی با کمربند هم از اهمیت زیادی برخوردار است. هنگام انتخاب کفش مردانه ظاهر آن اهمیت زیادی دارد اما همچنان باید قبل از خرید به راحت‌ بودن پاها در کفش فکر کنید. اندازه‌ی کفش هم مهم است، هرگز یک کفش تنگ یا گشاد انتخاب نکنید، هردوی آن‌ها باعث اذیت شدن پاها می شود. پنجه‌ی کفش نباید تنگ باشد و بلند بودن قد کفش باعث سرخوردن پا در کفش خواهد شد. این کفش دارای جنس چرم صنعتی می باشد و همچنین دور دوزی کفش استحکام و زیبایی خاصی به این محصول داده است. این کفش در سایز 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.
کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد و به راحتی می توانید آن را با انواع پوشش های خود ست نمایید.


قیمت : 279000 تومان



ویژگی های کفش ساقدار مردانه  Black ecco:
- مناسب فضای باز ، روزمره ، رسمی و اسپرت
- جنس رویه چرم صنعتی درجه یک
- باز و بسته شدن از طریق بند
- کیفیت ساخت بالا و مقاوم
- جنس زیره PVC مرغوب
- طرح بسیار جذاب و زیبا
- مقاوم در برابر سایش
- سایز بندی : 41 تا 44
- رنگ بندی مشکی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 279000 تومان